Er is geen gebruiker ingelogd

Direct naar:
De Waarde van Ouder Worden

De Waarde van Ouder Worden

02-12 Het verhaal van Mailyn Haime

‘De Waarde van Ouder Worden’ is een campagne om Nederland bewuster te maken van de toegevoegde waarde van de oudere generatie. In deze campagne staan mensen centraal die volwaardig meedraaien in de maatschappij, ook al zijn ze de 65, 70 of zelfs 80 al ruim gepasseerd.

Vandaag kunt u het verhaal lezen van Mailyn Haime(66):

“Wat ouder worden betreft weiger ik te denken in tegenstellingen. Ouderen zijn niet of actief of kwetsbaar, je kunt ook een beperking hebben en nog steeds je steentje bijdragen. Ik heb de laatste tijd veel last van mijn heup en loop momenteel met een stok. Ik zie er daardoor misschien wat kwetsbaarder uit, maar het heeft me niet tegengehouden om met de trein naar een afspraak te gaan. Daarnaast doe ik veel dingen online, mijn digitale leercurve is enorm!"

terug naar overzicht