Er is geen gebruiker ingelogd

Direct naar:
De Waarde van Ouder Worden

De Waarde van Ouder Worden

30-11 Het verhaal van Loek Middel (95)

‘De Waarde van Ouder Worden’ is een campagne om Nederland bewuster te maken van de toegevoegde waarde van de oudere generatie. In deze campagne staan mensen centraal die volwaardig meedraaien in de maatschappij, ook al zijn ze de 65, 70 of zelfs 80 al ruim gepasseerd.

Vandaag kunt u het verhaal lezen van

Loek Middel (95): “Als ik app met mijn achterkleindochter van twaalf verbaas ik me weleens over haar taalgebruik – dingen zijn ‘superleuk’ of ‘chill.’ Ze schrijft haar berichten ook zo snel! Ik type met één vinger, dus op mij moet ze soms even wachten.”

  • Klikt u hier voor het verhaal van Loek Middel

  • Klikt u hier voor alle informatie over de campagne 'De Waarde van Ouder Worden', video's en quotes van experts

terug naar overzicht